4.C

AJ – pracovní list s domácím úkolem na další čtvrtek 20. 5. 2021

https://en.islcollective.com/preview/201109/f/subjectobject-pronounspossessive-adjectives-fun-activities-games_10489_1.jpg

 

Z důvodu školení posílám samostatnou práci na úterý 11. 5. 2021:

AJ- děti budou v pracovních listech procvičovat possessive adjectives (mohou vytisknout nebo napsat do sešitu gramatiky čísla vět a správně vybrat possessive adjectives): https://en.islcollective.com/preview/201104/f/possessive-adjectives-fun-activities-games-grammar-drills_5365_1.jpg, https://en.islcollective.com/preview/201104/f/possessive-adjectives-fun-activities-games-grammar-drills_5365_2.jpg
ČJ – pracovní sešit český jazyk Fraus str. 20,21
M – Matýsek 2 díl str. 25 do sešitu matematická praktika

 

AJ – adjectives

https://i0.wp.com/onlymyenglish.com/wp-content/uploads/2020/11/What-is-an-Adjective-min.png?fit=850%2C600&ssl=1

 

Z důvodu pracovní neschopnosti budou úkoly zasílány zde po celou dobu trvání neschopnosti:

Úkoly na samostudium v pondělí dne 22. 3. 2021

ČJ – pracovní sešit Fraus 4/1 str. 12/cv. 11,12 a str. 13/cv. 1,2

M – Matýskova matematika str. 46/ přečíst žlutý rámeček + cv. 1 a pracovní sešit Fraus str. 24/cv.2,3,4 a na str. 25/cv.6

ČS – učebnice přírodovědy str. znovu můžete přečíst str. 34,35 pro připomenutí a pak pracovní sešit str. 18,19

ČTENÍ – vlastní četba

—————————————————————————————————————————————————————————

Úkoly na samostudium dne 19. 3. 2021

M geometrie – Matýskova učebnice geometrie str. 4/přečíst žluté rámečky + cv. 1 a str. 5/cv. 1,2,3,4 (vše napsat na papír nebo na folii, ale nemazat – budeme společně kontrolovat)

ČS historie – červená učebnice číst str. 38,39 + pracovní sešit str. 19

ČS vlastivěda – modrá učebnice číst str. 32,34,35 + pracovní sešits str. 18

———————————————————————————————————————————————————————————

Úkoly na samostudium dne 18. 3. 2021

Aj – Děti napíší 5 vět, které si mohou vymyslet a použijí včerejší učivo (at,on), např. I have a piano lesson on Thursday at six o´clock.

M – Posílám pracovní list na římské číslice (stačí kliknout na modrý nápis Rimeske cislice), můžete si ho buď vytisknout nebo jednotlivé úkoly splnit v dokumentu na PC nebo přespat do sešitu praktika:
Rimske_cislice

ČJ – pracovní sešit Fraus 4/1 str.11

——————————————————————————————————————————————————————————

Úkoly na samostudium dne 17. 3. 2021

M – děti si budou trénovat řešení jednoduchých slovních úloh na násobení a dělení (děti, které chtějí mohou zkusit i těžší verzi): https://www.umimematiku.cz/slovni-ulohy-nasobeni-deleni-1-uroven/593

ČJ – pracovní sešit Fraus 4/1 str.10

AJ – Děti si udělají zápis do sešitu gramatiky a pak budou tvořit jednoduché věty podle obrázku s využitím zápisu ze sešitu:

Zápis:

at, on (při popisu činností v určitý den a čas)

at – využívá se převážně ve spojení s časovým údajem, např. at six o´clock

on – využívá se převážně ve spojení s určitým dnem, např. on Monday

Jak tvoříme věty s at, on:

When is your volleyball match? – Kdy máš volejbalový zápas?

I have volleyball match on Monday at quarter to six p.m. – Já mám volejbalový zápas v pondělí ve třičtvrtě na šest večer.

Tvorba vět:

Děti vytvoří věty 1, 2, 3 vždy s otázkou, Kdy máš nebo má ______? + odpověď. Vynechají věty přeškrtnuté černě.

————————————————————————————————————————————————————————————

Úkoly na samostudium dne 16. 3. 2021

AJ – žáci si zopakují čas pomocí webové stránky: https://www.englisch-hilfen.de/en/words/uhr.htm

+ budou procvičovat časy tím, že napíší jaký čas vidí na hodinách na obrázku, mohou to udělat do sešitu (na obrázku číslo 5 je čas deset minut po páté hodině).

ČJ – učebnice českého jazyka č. 4 str. 93/cv. 7 – přepsat do sešitu školního a správně podtrhnout podmět a přísudek, jak je zadáno ve cvičení

M – Matýskova učebnice str. 45/cv. 3,4,5

———————————————————————————————————————————————————————————————

Úkoly na samostudium dne 15. 3. 2021

ČJ – pracovní sešit Fraus č. 4/1 str. 5 + doplňovací cvičení na webu: https://skolakov.eu/cesky-jazyk/4-trida/koncovky-podstatnych-jmen/pravopisny-trenazer-rod-stredni-zensky-muzsky/cviceni.html

M – děti si budou procvičovat písemné násobení pod sebou na webu: https://www.umimematiku.cz/presouvani-nasobeni-pod-sebou-2-uroven/277

ČS přírodověda – str. 34,35 – přečíst + zápis oranžového rámečku ze str. 35 a pracovní sešit str. 16,17 (na str. do cv. 3)

Čtení – četba vlastní knihy

————————————————————————————————————————————————————————————————

Úkoly na samostudium dne 12. 3. 2021

M geometrie– Matýskova geometrie pro 4. ročník str. 2 přečíst a nastudovat oranžový rýmeček + cv.1 a str. 3/cv.1,2,4,5

ČS historie – číst červenou učebnici str. 34,35,36 + červený pracovní sešit str. 17,18

ČS vlastivěda – zopakovat si z modré učebnice vodstvo České republiky + pracovní sešit str. 17

—————————————————————————————————————————————————————————————————

Úkoly na samostudium dne 11. 3. 2021

Čj čtení – Čítanka č. 4 str. 40,41,42 – číst a plnit úkoly pod textem

M – Matýskova matematika str. 45/číst rámečky + cv. 1,2 + Fraus č. 4/1 str. 23/cv. 10 + str. 24/cv.1

ČJ – pracovní sešit Fraus 4/1 str.9/cv. 1,2,3

AJ – děti si zopakují slovíčka ze 4. ročníku a zkouší s ním tvořit věty (ústně) 2/2

—————————————————————————————————————————————————————————————————–

Úkoly na samostudium dne 10. 3. 2021

M – Matýskova matematika str. 44/cv. 3,4,5 + Fraus č. 4/1 str. 17/cv. 11 + str. 20/cv.7a – rýsování úseček

ČJ – pracovní sešit Fraus 4/1 str.8/cv. 10, 11, 12

AJ – děti si zopakují slovíčka ze 4. ročníku a zkouší s ním tvořit věty (ústně) 1/2

——————————————————————————————————————————————————————————————————

Úkoly na samostudium dne 9. 3. 2021

AJ – děti písemně do sešitu gramatiky popíší obrázek (viz. odkaz), nejprve pomocí There is/ there are…nejlépe popsat i barvy a všechno, co vidí na obrázku a dále napíší, kde všude se nachází opice na obrázku s pomocí přeložek, které jsme se již učili (on, behind, in front of  atd.)

http://avs.vyuka.info/wp-content/uploads/2014/04/image_2.jpeg

ČJ – pracovní sešit Fraus 4/1 str. 6-7/cv. s,v,z + tajenka na str. 7

M – Matýsková učebnice str. 44/přečíst oranžové rámečky + cv. 1,2

prosím o zasílání čtenářských deníků, děkuji 🙂

———————————————————————————————————————————————————————————————————

Úkoly na pondělní samostudium dne 8. 3. 2021

ČJ –  učebnice str. 86 + 87 přečíst si oranžové rámečky a pracovní sešit fraus 4/1 str. 6/cv. b,l,m,p

M – pracovní sešit fraus 4/1 str. 18/cv.4, str. 20/cv. 8 a Matýsková učebnice str. 43/cv. 1,2 a kdo stihne tak i 3

ČS – PŘÍRODOVĚDA číst str. 32,33 + zápis oranžového rámečku a pracovní sešit str. 15/cv. 1

čtení – čítanka č. 4 str. 38,39 + úkoly

Nový pracovní sešit do českého jazyka (prosím koupit nejpozději do 8. 2. 2021):
https://www.megaknihy.cz/cizi-jazyky/141282-cesky-jazyk-4-1-pro-zs-pracovni-sesit.html?utm_si=RFlidjRTZUc2TVRReE1qZ3lNVFF4TWpneQ==&utm_pab=&matchtype=&network=g&device=c&creative=63152076610&keyword=&placement=&param1=&param2=&adposition=&campaignid=193922770&adgroupid=19959225370&feeditemid=&targetid=pla-450238338442&loc_physical_ms=9062904&loc_interest_ms=&searchtype=search&gclid=CjwKCAiA9bmABhBbEiwASb35VyyYgfpWsSL7e4Tl-yjT2MOma7An2qkFK3LHIi8qHnfQ8GmxSgtYGxoC9xkQAvD_BwE

LVK 1.st.

V PO 30.11. žáci obdrželi přihlášky na Lyžařský kurz 1.st. Vyplněné přihlášky zájemci odevzdají do 7.12. J.Vosické

Školní družina od 30.11.

Ranní družina je v provozu od 6,30 hod. Po obědě budeme ve své družině v 5.p., kde bude probíhat zájmová činnost pro naší třídu. Žádné kroužky zatím nejsou povoleny. Vyzvedávání dětí probíhá stále přes můj mobil, jak jste byli zvyklí už před distanční výukou ( nemusíte se mačkat u zvonků). Prosím, aby děti měly v družinovém sešitě zapsané odchody ( i s doprovodem, přibližné časy) , abych mohla naplánovat činnost na daný den. Děkuji J.V

Časy, kdy chodíme na oběd : PO 12,50 hod., ÚT 13,10 hod., ST 13,20 hod., ČT 13,10 hod. , PÁ 12,45 hod.

Platby za kroužky Duhového klubíčka a vyzvednutí přeplatků

Platby za kroužky za 1.pol. škol.roku 2020/21 je nutné provést do 31.10. 2020 na účet Duh.klubíčka č.2110427389/0800.  O přeplatky za kroužky ze škol.roku 2019/20 za 2.pol., kdy nemohly být kroužky dokončeny z důvodu nařízení vlády, je nutné zažádat do 16.11.2020 na e-mail duhoveklubicko@seznam.cz. Všechny částky za kroužky i přeplatky jsou v sekci Kroužky v Duhovém klubíčku.

Náhradní hodiny za neuskutečněné kroužky budou oznámeny ihned po nástupu dětí do škol. Pokud se nepodaří uskutečnit náhradní hodiny ani ve 2.pol., budou vzniklé přeplatky opět vráceny.

Úkoly a zápisy z distanční výuky:

NEROZŠÍŘENÁ AJ – HORVÁTHOVÁ

Vytisknout pracovní list, vlepit do sešitu a zakroužkovat správné odpovědi. Již jsme dělali v hodině.
https://en.islcollective.com/preview/201210/b2/halloween-quiz-fun-activities-games-reading-comprehension-exercis_33430_1.jpg

Udělat zápis do sešitu anglické gramatiky a důkladně nastudovat, vše bude postupně probráno v hodinách (v závorce vedle anglického textu je český význam):

Present simple x present continuous (Přítomný prostý x přítomný průběhový) - zdroj zápisu: http://www.grammar.cz/present_simpleXcontinuous.html

Přítomný průběhový
(Present Continuous)
Přítomný prostý
(Present Simple)
u děje, který probíhá právě teď
opakující se činnosti
děj probíhající v blízké budoucnosti
obecné jevy
přechodné záležitosti
plánované / stálé akce jako jízdní rád
trendy a módní záležitosti
děje v přítomnosti, jdoucí za sebou
iritující / otravné záležitosti
instrukce

u sloves, které nemají průběh. tvar

 

 

 

 

 

 

 

 

 

POZOR:

What do you do? (Co děláš – jaké je tvé zaměstnání?) => I’m a doctor. (Jsem lékař.)

ale

What are you doing? (Co (teď) děláš?) => I’m studying for the exam. (Učím se na zkoušku.)

Přehled některých „identifikátorů“ přítomného průběhového a prostého času

Přítomný průběhový
(Present Continuous)

Přítomný prostý
(Present Simple)

now (teď)

always (vždy)

at the moment (v tuto chvíli)

never (nikdy)

these days (v těchto dnech)

sometimes (někdy)

right now (právě teď)

rarely (vzácně)

today (dnes)

seldom (zřídka)

Excuse me … (omluvte mě)

usually (obvykle)

Look! (podívej)

every day (každý den)

Listen! (poslouchej)

on Mondays (v pondělky)

temporarily (dočasně)

twice a week (2x týdně)

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Grafické znázornění přítomného průběhového času






Distanční výuka a vše k ní
Vážení rodiče, vkládám zde nový rozvrh, který bude platný po podzimních prázdninách, pokud bude nadále probíhat distanční forma výuky. Dochází k drobným změnám kvůli kvalitě výuky a úpravě v rozvrzích jiných vyučujících. Prosím o zaslání čtenářského deníku za listopad do 9. 11. 2020. Pod tímto textem dále najdete starší zápisy nebo pracovní listy, které děti mají mít, kdybyste je ještě potřebovali. Postupně je budu ale mazat.

Jednotlivé předměty a zkratky v rozvrhu (upraveno, sledovat)!!!
ČJ – český jazyk mluvnice; M – matematika; čtecí okénko – děti mohou vypnout online výuku a v rámci takovéto hodiny si budou 45 minut číst (buď určím, co si mají číst nebo jim dovolím si číst knihu dle jejich výběru); ČS – člověk a jeho svět (přírodověda, vlastivěda, historie); CVM – cvičení z matematiky; AJ – anglický jazyk se mnou; AJ+ rozšířená angličtina s paní učitelkou Kenderovou; samostudium – děti si mohou plnit zadané úkoly nebo se budou učit učivo, které zadám.  Tam, kde to vypadá, že děti končí brzy je to hlavně z toho důvodu, že učím v jiných třídách :).
POZOR!!!
První týden v listopadu bude AJ se mnou až 3. vyučovací hodinu (místo samostudia) – musím navštívit online výuku jako náslechovou v tu dobu jinde, ale další týdny bude normálně 1. vyučovací hodinu. Děti s AJ + se to nijak netýká.

 

 

 

Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte. Další informace
Skip to content